Цей модуль допоміг мені уточнити Основні
запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме те, що
оцінювання буває формуючим і підсумковим. Формуюче оцінювання починається з
попереднього оцінювання знань та вмінь учнів на початку роботи в проектах і
продовжується впродовж всього виконання учнями проектів.
Оцінювання для навчальних
проектів має бути сплановане так, щоб: були використані декілька різних методів
оцінювання; оцінювання вбудовувалось упродовж всього навчального циклу; учні
конкретно оцінювались за кожною з запланованих навчальних цілей; учні активно
залучалися до процесу оцінювання.
З метою залучення учнів до процесу
оцінювання вчителі повинні забезпечити
учнів: стійкими критеріями оцінювання до початку виконання проектів;
моделями та інструкціями для високоякісної роботи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий